Hästar är änglar utan vingar..

Idag ska jag till stallet och ta hand om Kylie. Roligt :) Saknar Bella massor. Men jag vet att hon har det superbra, så jag får stå ut med saknaden. Hoppas på att få åka och hälsa på henne snart. Det känns jätte konstigt att vara i stallet och se att Bellas box är tom.. Och att se att Kylie står själv i hagen utan bella känns också jätte konstigt.. Aja ska väll följa med micke till banken och sen ska han och jag till stallet. Bättre pojkvän än Micke får man leta efter. Men det är ingen ide för han är den BÄSTA :)



Mikael Waller du och jag nu och föralltid.. Du lyser upp det mörkaste mörker och gör så att jag mår bra.. Tack för alla finna stunder med dig. <3

Tjingeling^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0