Miss Kirabell

urch vad jobbigt  nu har Bella blivit såld och jag har inte fattat det än. Visst hon kommer ha det jätte bra hos Mi och ha det jätte kul med alla andra hästarna osv. Men endå det gör ont, att såhjälpa till på en sån fin häst med en sån underbar personlighet, och sedan bara försvinner hon. Men vi får komma och hälsa på och rida osv, men endå det är långt dit. Det är inte samma sak. Önskar att hon aldrig hade blivit såld. Jag kommer alltid sakna henne och det kommer li helt sjukt om jag får hjälpa till på ngn annnan i stallet och så står inte Bella där den söta rara Bella som alltid varit där. Den finaste hästen man kan tänka sig, bara försvinner helt plötsligt. Men jag är så otroligt glad över att jag fick chansen att lära känna henne och att jag fick pyssla om och rida henne. Det tavkar jag för massor Elisa! Kan inte fatta att hon inte står kvar i stallet längre...


Miss Kirabell <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0