SOMMAR..

Nu är sommaren på väg så otroligt skönt :D Nu kan man rida ute i padden utan att frysa ihjäl.. Och rida i skogen.. Det finns också dåliga sidor med sommaren och det är alla äckliga getingar och mygg och sånt äckligt...

Har varit i stallet hela helgen och igår. Sååå kul :D Ska dit ikväll och tordag och lördag. Är så glad över att få hjälpa till på Bella igen. Sen ska jaga ut till Tolly ocg Raffie också på onsdag och sändag hade jag tänkt mig.. Om det går för emelie så klart. Idag ska jag och älskling till ikea för han ska kolla grejjer till sitt rum som kommer bli såå snuggt xD Kommer ha en STOOOOR säng då eller stor och stor 160 men större än 90 ialla fall så för honom kommer det bli stort. Sen ska han tapesera eller måla om till ngn kakao färg typ..

Aja onödigt inlägg om inget..

Mikael Waller du är kärleken i mitt liv <3

Tjingeling ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0