:)

Praktiken igår gick skit bra :) fast den nya kocken var dö knäpp kryddade inte ens köttet som han stekte. Och han ska vara utbildad kock HAHHAHAHAHAHHAHAH! Började 17,00 och slutade 22,00 men det gjorde inget att det vart så sent. Va hemma vid 23,30 ca. Det va så mycket roligare att vara där på kvällen än va det va att vara där på dagen. Hade mer att göra fast inte så mycket som jag trodde att det skulle vara.

Micke och kim sitter där nere och kollar på Disney Channel ska väll gå ner till dom snart tänkte jag. Sen är det kalas hos micke syster Hanna och Hanes ska firas :) Ska hjälpa till på Kirabell igen. Men ska inte sluta som medryttare på Tolly och Raffie för de. Ska ju bara hjälpa till på Kirabell tills hon blir såld. Sen har jag fått nummret till hon som äger Fandango så jag ska ta och ringa till henne idag och fråga om jag skulle kunna få komma ut och hälsa på honom :)

Har inte så mycket att säga..

Tjingeling ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0