Kommer du ihåg?

Kommer du ihåg när vi hyrde häst 2004 i två veckor, du corea ( osäker på om det verkligen va de ) och jag Fjonkan?
Kommer du ihåg hur ofta vi dunkade Drängarna i stallet i två veckor och vi aldrig tröttna på musiken?
Kommer du ihåg "colamanen" som tog min colabusk och vi skrattade i flera timmar åt de?
Kommer du ihåg när vi hade bråkat och vi blev sams genom att tävla mot varandra och båda på sina favoriter, Du illum och jag cosmo?
Kommer du ihåg när vi kunde sitta i timmar och bara sjunga singstar hemma hos dig?
Kommer du ihåg midsommarhelgen som jag sov hos dig och vi tyckte att Krister snarkade som en gris?
Kommer du ihåg när du, jag och Nor i tvåan lekte häst på varje rast i säkert ett år och aldrig tröttnade på att göra samma sak varenda rast?
Kommer du ihåg allt roligt vi upplevt tillsammans?
Kommer du ihåg tiden då vi kallade varandra för bästavänner?
Vet du om att jag saknar den tiden?

Tjingeling ^^,

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag kommer ihåg, från början till slut.

och jag saknar våra tider, tro mig.

du är en del av mig, och kommer alltid att vara<3

2009-02-28 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0