3/6-2009

Nu va det ett tag sen jag skrev..

Helgen som varit spenderades på älsklings land med hans familj och släkt med ett stort 80års kalas för hans farmor. Massor av god mat. Fanns dock inte så mycket att göra för mig som är så rädd för getingar vilket det fanns gott om. Och dessutom t vå stora bålgetingar (stavning?) som va ca 6-7cm stora. Så den mesta tiden spenderades inne och nere vid havet. Otroligt mysig och rolig helg. Det enda dåliga med helgen var getingarna och att jag är lite små sjuk, ont i halsen, hosta och förkyld. Inte det minsta roligt.

Snart är det sommarlov. Fast för min del har det varit sommarlov i en månad eftersom att jag ska gå om ettan. Vilket känns bra.
Börjar få lite panik nu. Saknar Bella otrloigt mycket och har ju inte hittat någon annan att hjälpa till på. Men det kommer väll som småningom. Och sen har jag inget sommarjobb heller vilket inte känns så värst bra. Men vad ska man göra när det inte finns några sommar jobb?

Nae nu är det bäst att jag slutar ska ner till älskling och hålla honom sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0