Fandango <3

Igår va den BÄSTA dagen på lääääänge.. Va och hälsa på Fandango och han såg så frisk ut och hade en STOOOOR box så han hade gottt om plats. Han hade det riktigt bra och hade 6st hästkompisar. Finare ponny får man leta efter. Var så otroligt skönt att se att han mådde bra och framför allt att han hade det bra i det där stallet och att hon som ägde stallet hade så god hand om honom och även ägaren. Nu har han det MYCKET bättre än vad han hade på NORF och man såg att han trivdes. Vart så glad av att se dte. Det fick mig att må bra. Ska hälsa på honom fler gånger.

Sen va jag även med min älskling och kim. Sen va Sebbe och Calle med ett tag. Kul kul, va ej med på fridluftsdagen idag. Pallade inte och visste je vart jag skulle va.

Mikael Waller du är kärleken i mitt liv, du gör mig lycklig...

Tjingeling ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0