Måndag..

Igår red jag till Löfstaslott på Bella tillsammans med Elisa som red på Tia. Roligt Roligt.. :) Bella tog ett litet skutt för hon vart sur på Tia. Haha men det var bara roligt. Skulle jag verkligen kunna göra om MÅNGA gånger, det va mysiga vägar vid dammen i parken vid slottet.. Såna här riktigt mysiga "stigar" att rida på. Va riktigt duktig och stor städa rummer igår, bädda rent, dammsuga och damma. Allt som är kvar nu är att byta gardiner...

Idag har jag varit på praktiken, rätt så kul. :) städade mest, Jag va såååå DUKTIG!!  Jag va faktiskt de jag städa ovanligt mycke. Men det blir inte roligare än vad man gör det till eller vad det nu är men brukar säga. Sen åkte jag till älskligen och är där fortfarande.. Ska väll gå till mig snart och byta gardiner och fixa till det sisa i rummet så att det är fint :)

Imorgon är det först praktik och sen STALLET och BELLA :D<3 Ska bli riktigt roligt :)

Har inte mkt mer att säga mer än att Mikael Waller jag älskar dig mest av allt, du & jag genom allt,.

Tjingeling^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0