mums..

Snart ska jag baka drömmar MUMS!! så otroligt gott :) Imorgon blir det först till tandläkaren :S ska laga.. Hoppas det inte gör ont bara. efter det ska jag till stallet till Tollybollybus och Raffiepaffie, ska bli riktigt roligt faktiskt. Har längtat hela helgen nu. Alltså ingen praktik imorgon lite tråkigt men skööönt.

Igår va jag hos Kirabell och skulle ha ridit men typ 10min innan precis när vi skulle göra iordning hästarna och sen rida ut så började jag må illa :S inte bra så det blev ingen ridning men jag fick träffa henne i alla fall och pyssla om henne lite. Va otroligt skönt att träffa henne igen. Så den här veckan ska jag dit på Tisdag och Torsdag :D Ska bli kul att rida henne igen. Men ska fortfarande hjälpa till på Tolly och Raffie dom kommer jag nog va på ett bra tag till hoppas jag om allt går som planerat. Ska bara hjälpa Elisa med Kirabell tills hon är såld :( Hoppas det tar låååång tid.

aja nu ska jag baka drömmar och sen svulla.

Tjingeling ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0