Bloggtorr

Har varit lite bloggtorr på sista tiden. Förra helgen var dte valborg, mycket trevligt och roligt. Den spenderade jag med min älskade pojkvän och våra vänner och resten av den helgen också. På söndagen åkte jag och älskling till kolmården till B-ponnyn som jag nyss börjat hjälpa till på. Gick bra att rida fast Feffe är lite små stel men han har ju inte gått på ett bra tag. Efter stallet åkte vi till tropicariumet där jag trodde jag allvarligt talat skulle dö. Har aldrig blivit så rädd som jag vart för den stora feta ormen och hajarna. urch... Dit åker jag inte mer, bara till sjurparken där har dom bara söta sjur. :) aja ska hem snart och släppa ut Rolf (fågeln) i rummet så han inte är så rädd för människor längre...
Det va allt för den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0